16 Ağustos 2014 Cumartesi

Siesta ve Fiestası ile Ünlü Ülke - İspanya

Avrupa’da, İber Yarımadasında yer alan İspanya bana kalırsa çok güzel ve sıcak bir ülke. 
Gezip göreceğiniz bir çok yer, yiyeceğiniz çok güzel Tapas ve Paella'lar, içeceğiniz muhteşem Sangria'lar var. Bu ülkeye gelip, "Aç kaldım." diyen olursa ya yalan söylüyordur ya damak tadı yoktur.  
Dört dil konuşulan ama İngilizce konuşsanız bile size İspanyolca cevap verenlerin ülkesi İspanya. Gün içinde 4-5 saat dinlenme molası onların tabiri ile Siesta yapılan yer. Hergünün bir azize adandığı ve Fiestalarıyla-şenlikleriyle ünlü, hırsızı bol, sıcaklığı yazın 45 derecelere çıkan bir yer olsa bile size güzel anlar yaşatıp, yine gelirim dedirten ülke.

Aşağıdaki videoyu çok beğendim. Benim gibi "İspanya'yı çok sevdim" diyenlere inat daha objektif bakış açısıyla, bu ülkeyi sevmenizi ve nefret etmenizi sağlayan beş nedeni sıralamış. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder